CoMPaNieS Of HeRO

Saturday, September 5, 2009

.: AKU JAWAB DALAM ATI JEK :.

Bila Orang Cakap Pada Aku

“ko ni tak ikut trend la.. ketinggalan..!”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“nak ikut buat apa.. sebab aku yang create another trend.. biar orang la ikut aku plak..!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“biru la kaler seswai dengan ko.. bukan itam.. baru Nampak smart..!”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“aku nak itam jugak.. smart di mata korang buat apa.. yang pakai aku..!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“maafkan saya.. saya tak sengaja..”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“aku da maafkan ko seblom ko memintanya”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“awak ni tak reti bahase ker..?? tak paham²..??”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“walau aku tak reti bahase tapi aku reti sabar.. kalo tak aku da hempok ko!!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“aku tak suke la budak tuh.. potpet.. potpet.. nyampah aku!”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“seblom ko suke orang.. orang suke sangat ke ngan ko nih..??”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“bila ko nak pandai bawak kete nih..??”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“aku tak teringin nak ada kete.. sebab aku lebih minat motor dari kete!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“saya akan sayang pada awak walau pepe pon..”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“skang sayang.. sebab blom jadi pepe pon lagik.. kan..??”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“cinta & sayang itu perlukan pengorbanan.. walau pon pahit..”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“pengorbanan demi cinta & sayang la yang buat semua tu jadi pahit..!!!!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“wehhh.. apa barang Liverpool”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“cakap le pepe pon.. ape aku kesah.. bola jek kan.. cam ko plak coachnya!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“saya akan ada untuk awak walau pepe pon.. janji!”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“tapi skang awak masih takde.. da awak xkan ada untu sayakan..?? awak mmg seorang mungkir janji!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“aku tak puas ati ngan ko.. sampai mati aku berdendam!!”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“seblom ko mati.. dendam ko pasti terbalas oleh aku.. sampai la ko mati!”

Bila Orang Cakap Pada Aku

“selamat hari raya.. maaf zahir & batin”

Dalam Ati Aku Pasti Jawab

“ehhh..?? da raya ker nih..?? otak hangggg~”


Semua tu hanya di hati aku..

Kalo dilafaz n disebut..

Sangat menyakitkan ati orang mendengarnya..

Sebab aku takde tempat untuk meluahkan..

Melainkan ati aku yang tahu segalanya..!