CoMPaNieS Of HeRO

Tuesday, September 8, 2009

.: TAG MASAKAN DARI SAYAM SARAH :.

aku sudah menjawab tag dari sarah secara jujurnya.. hahahaaaa.. ko kenekan aku yer sayam.. sebagai denda.. ko kene masak mee kari raya nih.. janji taw..??

1.Suka memasak?

masak..?? (soklan bunuh diri nih) suke.. lagi² kalo time terdesak.. wakakakaaaa~ aku suke masak maggi (korang cakap je perasa per!!!) & masak air.. tuh baru basic beb!! yang len tuh korang kene tunnnngggggguuuuuuuuu~

2.Masakan istimewa anda untuk yang tersayang adalah..
masakan istimewa..?? ahakkks~ masak pon tak reti.. istimewa kunun.. adeh la.. tapi kalo aku reti masak.. aku nak masakkan dia "sup special" punya sebab dia suke mam sup..

3.Makanan istimewa yang anda suka waktu Raya? Kenapa?
1. semestinya aku suke mam satay!! (nih bukan tiru sarah taw) 2. aku suke mam ayam.. mesti & kompem punya ada banyak jenis masakan ayam aku akan jumpe time raya tuh.. heheheee~

4.Kuih raya kegemaran anda dan si dia?
1. aku suke mam tat nenas & biskut paling superb "dahlia" yang rapuh bersama cherry beraneka kaler di atasnya.. itulah penangan ulian tepong dari mama tersayang.. hehehehee~
2. kegemaran dia..?? aku pon tataw.. nanti korang tanya la dia sendiri.. wakkakakaaa~

5.Tayang sikit gambar masakan dari anda..hehe..