CoMPaNieS Of HeRO

Saturday, April 25, 2009

.:BESDAY BOY:.

salam semua.. MySpace waduhhhh.. manyak sowie lor coz aku terpakse delete akunya blog dulu.. ada prob ckit ngan aku punya blog.. sok aku kasi buang saja.. sowie sangat..

1st aku nak kasi taw semua.. MySpace today is my besday.. wacaaaaaaaa~ da cokop 25 da nih.. cam da tua plak bunyiknya.. mana taknya.. da berjanggot banggggg.. hahahaaaa~

MySpace arini aku tak celeb.. sebab da celeb awal².. awal pon awal la labuuuu~ ni tengok nih.. cantek.. padat.. paduuuuuu!!! harimau malaya =p

ADIDAS F5 INDOOR

MySpace n pada along aku.. cewahhhhhh.. jaga².. aku nak mintak present nihhhhhh.. ngan bestfren aku tuh.. si yemma.. ko ciap jap g.. n mucuk.. ko da dapat gajikan..?? hahahhaaaaa~

pepe pon.. present bukanlah segalanya.. MySpace aku cuma bersyukur sebab aku masih lagi boleh menyambut 25 APRIL dengan keadaan yang cukup baek.. alhamdulillah..