CoMPaNieS Of HeRO

Tuesday, April 28, 2009

.:HOSTELKU CAM PENJARA PUDU:.

huhuuuu~ MySpace aku da ubah position bilik aku.. tukar supaya nampak lebey luas.. n aku lebey selesa.. adehhhh la.. biasa la tuh.. busan².. layannnnn.. zasssss!!


NEW POSITION

ni position terbaru.. MySpacenanti leh la tido ngadap onel.. sapa?? korang tak kenal onel ek..?? japp japppp.. nanti aku kenalkan.. hahahahaaa.. cadar yang berpetak² tuh aku punya.. bantal pon 1 jerk.. bantal golek tarak.. bumbum aku pon tarak.. adoyaiii.. sedey.. sebelah tuh super duper yellow ninja aku.. aku ngah on9 pakai ninja la ni.. apa kat atas ninja aku tuh..?? zooooommmmmmm~~

PINGAT GAGAH PERKASA

ni la dia.. pengat pisang.. ekkkk.. pingat.. MySpace hahahaaa.. johan tuk futsal n tempat ke-3 tuk pingpong.. cewahhhhh~ seblom aku letak pingat ni.. kat situ aku letak pompom merah aku.. kalo korang tataw.. korang tanya ARA aku pe tuh pompom merah.. present from her!


KANTOI UNDERWEAR LAGIK

aucakkkk.. MySpace ni la onel.. nama dia ABDUL ASYRAFF B. ASLLE .. tu dia ngah cakap phone.. camtuh la gayanya kalo da cakap sama sumandak dia.. sumandak tuh gewe la.. awek!! dia ni orang kinarut.. sabahan.. aku pon terikot cakap slank dia.. da cam indon plak aku.. huhuuuu~

"majulah sukan untuk kinarut"