CoMPaNieS Of HeRO

Saturday, April 25, 2009

.:CHAMPION:.

ni aku nak citer sal mende 2 3 ari lepas.. MySpacelam ari senin.. heheheeee.. aku nak kasi taw korang yang aku ada sport day.. biasa la.. last year aku dok kat "penjara pudu" ni.. aku ngan geng² aku target maw jadi champion.. cewahhhhh!!

tak cayer..?? MySpace ape korang ingat budak komputer taw pegang mouse ngan petek² keyborad je ker..?? puihhhh~ tengok janggot la banggggg.. hahahaaaa~

MySpace aku bolot futsal (ehemmmm² champion taw) dengan 1 goaaaaaaallllllllllllllllllllll.. n aku bolot tempat ke-3 pingpong.. (huhuhuuuu jadilah tuh kan..??)

TIME MIK PINGAT

TEAM CHAMPION 2009
MySpaceMySpace gang² aku yang len pon bolot banyak acara.. lagik² dak pompuan.. ganas bebbb!!

MySpace dorang bolot champion tarek tali.. caye tak..?? bele jin agaknya nihhh.. puihhhh~ bola jareng.. pingpong.. bola tampar.. banyakkan..?? pepe pon tahniah!!