CoMPaNieS Of HeRO

Wednesday, May 6, 2009

.:ABE JA & PROF:.

aku nak MySpace kenalkan korang ngan 2 orang lagik members aku.. budak² sebelah bilik ijam & nazmil.. yang sorang tuh mmg slalu baca blog aku.. so.. aku kene jaga² ckit word aku.. wakakakakaa~

yang ni namanya MySpace FAIZAL.. bebudak pompuan panggil ABE JA tapi bebudak ni panggil BOH @ BOSS jerk.. nape panggil BOSS?? sebab dia ketua kelas aku la.. hahahaaaa~ asal wakaf baru, kelantan.. kire² 20minit dari umah aku.. orangnya encem.. rajin.. sangat rajin.. bijak pandai.. (cewahhhhh.. bajet leh banje nasik ayam ni) tapi satu je aku heran.. apsal dorang panggil dia ABE JA?? bukan tua sangat pon dia tuh.. wakakakakaaaa~

BOH MENUNJUKKAN MARKAH 100%

yang ni plak nama MySpace HAZLAN.. bebudak ni panggil PROF.. uitttt~ gelaran timangan tinggi melangit tuh.. ada sebabnya.. kan..?? kan..?? sebab dia OTAI kat kelas aku.. huhuuuu~ pengatahuannya sangat tinggi.. hackers.. spam.. virus.. semua dia leh handle.. spam..?? ape aku merepek ni?? muahahahhahaa~ lopa plak.. dia asal perak.. kat mana tuh.. aku kurang cerap.. tapi dia slalu sebot "kome ni.." tu tandanya.. perak la tuh.. ngokkkkk~


GAME JEK KO PROF KAN?? KOME NI..