CoMPaNieS Of HeRO

Thursday, May 14, 2009

.:ANTARA TAK PAHAM & TAK MEMAHAMI:.

aku just tatau nak tulis apa.. sebab sari 2 ni just smooth.. slow.. ok la tuh.. dari kaco bilau.. dari serabot².. dari sakit ati or marah².. sebab marah itu bodoh.. pepe pon.. aku just fine & dunt wori..

aku tatau word tak paham & tak memahami nih sebenarnya.. adakah aku dalam golongan word nis..?? aku tak paham sebenar.. juga tak brapa jelas.. apa tindakan yang wajar aku amik.. kalo aku diamkan diri jerk tu maknanya aku tak memahami.. kalo aku terus men redah jerk tu maknanya aku ni jenis tak paham bahase la senang citer..

aku just nak jaga ati orang.. bukan semua orang.. just sorang.. aku tak perlu nak focus pada ramai orang sebab yang len takde kene mengena ngan aku.. nak pepe ke.. pe ker.. p lantak la.. okes????

ni soal aku nak kasi dia hepi n tenang.. tiada masalah.. ringan kepala.. hepi.. tak tensen.. dari kamo layan aku yang takde pekdah nis.. tu word kamo.. aku pinjam.. aku just senyap tak buat apa² bukan maknanya aku bz sangat pon.. aku bukan tan sri nak bz².. sebab kamo nak tenang & ringan kepala.. im just looking u from here.. from ur cbox.. tak msg.. tak call.. sebab tanak ganggu kamo.. nanti.. kamo tak tenang.. zasssssssss~

oklah.. pepe pon.. tu jek!! tq.. & salam..