CoMPaNieS Of HeRO

Thursday, August 13, 2009

.: BLOGGER :.

pada kawan² aku di bawah.. cewahhhh~ tahniah sebab korang da ada blog korang sendiri.. jangan segan² berkongsi citer.. kiter bloggers da skang.. wkakakakaa~ peduli apa pada yang len.. okes..??


pada BOH aka ABE JA : maju blog..?? ciap ada kender Islam lagik.. hehehhee~ bagos².. ko explore dulu.. kang de pepe tanya je aku.. okes..?? cam biasa arr.. windu demo bohhhh~


pada SARAH SAYAM : wehhhh sayam.. windu aku dop..?? wakakakakakk~ sowie arr.. da lama tak contact sayam.. bz la.. nanti aku balik kito jupa cam biaso.. tempat skalo.. wakakakkaa~ ingat.. mu janji nak masok mee kari ko aku tuh.. special..!! kim salam ko abah, ma, suraya, sofia n adik mu kecik tuh..


pada HUDA AMOI : tq sebab mik berat pasal gd.. huda cam taw jek pe yang terjadi.. but its ok.. life must go on.. rite..?? bukak nanti kiter score final project plak.. cayokkkkk~ miz u huda..