CoMPaNieS Of HeRO

Thursday, August 13, 2009

.: CHENTA KU TERTINGGAL DI KUNDASANG :.


ni la chenta ati aku.. wkakkakaaa.. takde la.. ni namanya SERI.. adik pada member aku EVA dan adik ipar member aku SALIM.. adehhh la.. korang taw tak nape aku post n3 pasal SERI..?? sebab lagu yang berkumandang kat blog aku ni.. telah dia nyanyikan untuk aku secara LIVE!!!!!!

hahahhaaa.. masa tu aku p sabah.. aisehhhh mannn!! aku tak story lagi pasal aku p sabahkan..?? nanti².. ondeway.. masa tu aku tumpang tito umah dia kat kundasang.. bebetul kat kaki GUNUNG KINABALU.. malam tu after dinner.. kita orang lepak sambil borak.. upanya SERI ni pandai men gitar.. jadi kitaorang request dia men la.. banyak lagu yang dia men.. at last aku suke 2 buah lagu yang dia nyanyi.. MUNAJAT CINTA & JAUH..

aisehhhh~ dia nyanyi sambil pandang mata aku.. tergugat bebbbb~ sebab suara dia.. mata dia.. aduhhhh~ CIIINNNTTTTAAAA KKKUUU!!!!!!!

p/s : maaf yer eva.. kasi gimik jerk.. kim salam family ko semua.. nanti aku pasti datang lagi ke kundasang.. pasti!!