CoMPaNieS Of HeRO

Saturday, August 15, 2009

.: SHOEi MONKEY VINTAGE [white] :.

stiker blakang.. 100% ori beb!!

stiker japan (japan technology)

stiker fiberglass

pandangan dari tepi (garang beb)

pandangan dari depan (stylo)


sesapa yang berminat nak dapatkan helmet limited edition monkey vintage style (white) sila bgtaw aku yer..?? harga leh discus.. tiptop bro.. barang susah dapat.. kompom susah..!

* shoei from japan (ada japan stiker lagik)
* non-original sebab helmet ni tahun 1971.. tapi di buat balik oleh japan.. bukan USA..
* fiberglass n sangat ringan..
* datang ngan cap & aku kasi visor bob skali..
* 110% tiptop condition..
* helmet ni limited edition.. kalo jumpe yang buruk tapi ori pon da rm8++
* harga RM550 skali pos.. murah² ni bro!!

kalo berminat sila bgtaw aku.. aku nak letgo helmet kesayangan aku sebab aku sengkek skang.. pokai habis.. aduhhhhhh~ terpaksa ni bro.. nak sara idup ni.. helmet ni ada events je baru pakai.. kalo tak kat lam kotak la jawabnya..