CoMPaNieS Of HeRO

Thursday, August 27, 2009

.: EN & CIK AKU BESHHH~ :.


da setel aku punya buku log.. dan aku rasa 1 masalah da pon selesai.. tadi tepat jam 10.15.. En. Azahari (my sifu) & Pn. Hayati (my sifu too) datang.. 2² orang ni cikgu aku.. sorang cikgu adobe photoshop & sc kejurutreaan 4 dan sorang lagik cikgu matematik dan c++.. adobe & c++ aku "A".. tu yang best bila dorang datang tengok aku nih..

dorang cam takde masalah dengan buku log aku walaupon tunggang terbalek.. wakakaaaaaa~ dia sign & cop je terus.. n
En. Azahari cakap.. "saya taw awak takde masalah.. sebab saya yakin anak buah saya ni boleh berdikari.. lagi² awak.. yang saya rasa awak seorang student yang bagos dan petah bercakap.. lagi² pandai bercakap dengan orang yang lebey tua dari awak.." wahhhhhhhh~ tergamam bebbbbbb!!

pastu
Pn. Hayati potong stim ckit tadik.. dia cakap.. "awak ingat nape saya cakap awak dalam pemerhatian..?? sebab 2 bende.. 1 sebab pointer awak jatuh semester ni.. nape Hajidi?? sebab awak antara harapan kami untuk gred dengan 3.5.. jadi kene score final projek nanti.. yang ke-2.. awak ni da tangguh yuran.. berapa tu awak kene rujuk kat admin.. boleh hajidi..??"

da tentu la aku cakap..
BOOOLLLLHEEHHHHHHHHHHHHHH~