CoMPaNieS Of HeRO

Saturday, August 15, 2009

.: SABAHAN part I :.

ni la LANUN JAHAT aka IJAM yang tanpa belas kasihan menggunakan ke3² seat sekali gus!!!

demi keselamatan.. kami menjadi "NINJA" untuk sementara

ni la para doktor² muda.. AKU, NAZMIL & DILLA.. wakakkaaaaa~

AKU n IJAM seblom dia menghalau aku ke seat sebelah.. uwaaaaaaaaaa~

hahahaaa.. sowie baru post kat n3.. meh aku nak story ckit masa aku p sabah..

ni adalah 1st time aku ke kepulauan borneo tuh.. adehhh.. tempat idaman aku tuh.. mmg best p sana dengan member² aku yang sekepala.. reramai plak tuh.. hampir suku kelas.. hahahahaa~

kita orang p ke kinarut.. putatan.. likas.. kk.. kundasang.. ranau.. kampung air.. erkkkk.. mana lagik ek..?? banyak gak la.. semua tempat kita orang expoler.. maklum la banyak masa kat sana.. lebih kurang 1week.. hahahahaaa~

ni 1st part ni aku nak story mukadimah dia jek.. sempena H1N1.. kita orang bertopeng ijau kat atas "BELON" tuh.. topeng tersebut disponsor penuh oleh DILLA.. tq yer.. perjalan mengambil masa 2jam 30minit dengan kelajuan 300 km/h (ye yerrrr jek aku) wakakakakaaaa~