CoMPaNieS Of HeRO

Wednesday, August 26, 2009

.: HARI BERGANTI HARI :.

ni da masok ari ke-5 da kan..?? jap jek rasa.. tetiba rasa cam ari yang cepat berbanding seblom nih.. mana taknya.. dok membilang ari.. menunggu ari esokannya.. pastu esokannya lagik.. lagi² esokkannya lagik.. pendek kata sok lusa tulat la lebeh kureng..

sok aku ada ari penting.. Pn Hayati nak datang melawat tempat aku praktikal.. aku rasa aku blom berciap pepe lagik tuk hadapi ari sok.. harap² leh la "KAW²TEAM".. rasa cam nak mik MC jek.. tak pon sok terus jer EL.. balik n tido..!!

tu sok.. lusa tulat plak..?? da raya.. aku dok pk lagik.. mana nak carik tiket.. aku idup ngan tak senang ati kalo ceni.. skang ni lam usaha mencari motor yang ok ckit dari member² tuk berjalan jauh.. sebab motor aku kalo jalan jauh.. enjin ntah ke mana.. ekzos ntah ke mana.. maklom la.. da 10 tahun usia dia.. huhhuuuuuu~ tapi kalo da terdesak.. aku sanggup kehilang ekzos motor dari beraya di HUTAN BATU disini!!!!!!